Konto Facebook

Według danych Facebooka każdego miesiąca loguje się w nim kilkanaście użytkowników z Polski. Jednocześnie większość  z nich robi to codziennie, często wiele razy w ciągu doby, co daje olbrzymi potencjał dotarcia do nowych klientów.

Samo założenie konta placówki medycznej na Facebook-u to podstawowy krok, jednak sam w sobie niewiele daje. Dopiero bieżąca praca na profilu pozwala na systematyczne budowanie jego wartości.

Prowadzenie strony firmy na Facebooku daje możliwość gromadzenia w jednym miejscu osób zainteresowanych naszą działalnością, aby w każdej chwili móc zakomunikować im ważną dla firmy informację. Mało tego, osoby zainteresowane naszymi usługami, mogą w prosty sposób udostępnić interesujące informacje na swoim profilu swoim znajomym, polecając im usługi placówki medycznej.

Poza tym, Facebook poprzez udostępnienie narzędzi reklamowych pozwala dotrzeć do dowolnych grup użytkowników za pomocą wpisów reklamowych. Możemy założyć, że z informacją o placówce medycznej chcemy dotrzeć np. do wszystkich mieszkańców Wrocławia lub tylko do lokalnej społeczności, np. zamieszkałych lub poruszających się zwykle w odległości 2-3 km od naszego centrum medycznego (możliwości wykorzystania Facebooka są praktycznie ograniczone jedynie naszą wyobraźnią i przepisami prawa 😉).

Na czym tak naprawdę polega prowadzenie strony na Facebook?

To przede wszystkim regularne publikowanie informacji dotyczących placówki medycznej lub tematów z nią związanych, które zainteresują użytkownika. W związku z publikacją informacji, użytkownicy komentują oraz zadają pytania, na które trzeba na bieżąco odpowiadać.

Bardzo istotnym elementem pracy na stronie placówki medycznej na Facebooku jest promocja wśród nowych użytkowników. Celem promocji jest dotarcie z informacją do potencjalnych pacjentów, którzy mogą być zainteresowani skorzystaniem z naszych usług w chwili obecnej lub w przyszłości.

Kto prowadził samodzielnie profil na Facebooku sam wie, że pomimo wspaniałych narzędzi, jakie udostępnione są na koncie, to nie jest proste zadanie, które można wykonać w międzyczasie. Jeśli myślisz o rozpoczęciu komunikacji na Facebooku, najlepiej po prostu zadzwoń do nas lub napisz.